Sofias styrka

Återhämtning
Hej vänner! Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen under veckan, och det är helt enkelt för att jag haft väldigt mycket att göra, och utöver det så har jag försökt att vila och bara vara. Måste öva mig på att inte hela tiden ha något för händerna. Jag är väldigt bra på att göra många saker samtidigt, men tillslut kommer droppen som får bägaren att rinna över, vilket jag är mer medveten om nu än jag varit tidigare, efter min sjukskrivning. Den här helgen har jag därför slappat mycket. Jag har också haft nöjet att umgås med fyra av mina bästa vänner; Jag åt middag med två av dem igår, tog några glas vin och hade det allmänt mysigt. Imorse började jag dagen med en promenad tillsammans med en barndomsvän, vi trotsade isande vindar och snövirvel. Vi tog en sväng förbi en närliggande gård och kikade på de nya lammen ♥ Sedan efter några timmar av seriemarathon på Netflix, träffade jag ytterligare en vän som kom över med sin lilla vovve. Vi gjorde egen pizza med mozarella, svamp och sparris, myste ner oss i soffan med varsin kopp kaffe och pratade om livet. Sedan följde jag henne en bit hem på vägen, och trots att klockan började bli mycket så var det fortfarande ljust. Underbart!
 
Hoppas att ni alla njuter av er helg, och kom ihåg att lyssna på kroppen! Även om man vill göra mycket roliga/viktiga saker under helgen, så behöver man också återhämtning. Puss!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress