Sofias styrka

Brunch
Började söndagen på bästa sätt; Spontanbokade en brunch på Åtellet med min vän Micheal! Det var så mysigt att få ses ett par timmar och bara njuta av god mat och catch up. Livet är ju sånt att ibland kommer det mycket saker emellan - jobb, mående, hälsa, problem av olika slag, annat som tar tid - som gör att man inte ses på ett tag. Men nu passade vi på att dra av alla möjliga tänkbara samtalsämnen. Härligt! Det är sånt skönt väder idag också, så jag passade på att ta ut min rosa pärla på premiärtur ner till stan. Dock märks det att hon har stått stilla hela vintern; Skitdåligt med luft i däcken som gjorde det extra jobbigt att ta sig fram, samt gnissliga bromsar. Behöver tas in på lite service i veckan! Även mina nya vita sneaker fick se dagens ljus. Nu ska här göras lite arbete inför nätverksträffen jag ska på imorgon, sen kanske det blir en eftermiddagspromenad. Passa på medan man har energi till övers! Ha en fin söndag!
 
Hahaha, ser ut som jag har pyttesmåbäbisfötter, de ser ännu mindre än vanligt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress