Sofias styrka

En stund i stillhet
Efter en 13 timmars arbetsdag bestämde jag mig för att frånsäga mig resten av jobbet jag hade kvar, och ta en stund för mig själv på yogamattan medan sambon var på gymmet. Jag har fått något problem med min rygg, vet inte om det är någon nerv i kläm eller en sträckning kanske, men det gör grymt ont i vissa rörelser och det sitter kring vänster skulderblad. Jag hoppas inte att det är något värre problem, som för några år sedan då jag blev helt skev i ländryggen och fick gå till kiropraktor och knäcka tillbaka den. Stefan har i alla fall lovat att massera området med inflammationshämmande salva ikväll, får se om det hjälper något. Det är jobbigt att sova på natten när jag vaknar av att det gör ont att vända sig i sängen. I mitt jobb är det mycket tunga lyft, konstiga vridningar och böjningar och sådant som kommer med på köpet, tyvärr så påverkar det ryggen väldigt negativt. Jag försöker att tänka på hur jag lyfter, men det fungerar inte i alla situationer tyvärr. Nu ska jag spendera resten av kvällen med att slappna av och försöka att inte tänka för mycket på allt runt omkring. Ha en bra kväll, ta hand om er själva och varandra ♥
Mallan

Hoppas det blir bättre snart ❤

Svar: Tack, känns redan bättre idag, hoppas det håller i sig :) <3
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress