Sofias styrka

Gymmet och jag
Hemkommen ifrån första besöket till gymmet pååå... Ja, någon gång innan min till synes ändlösa förkylning. Så ungefär en månad sen. Skönt att vara tillbaka på banan igen! Tränade rygg och axlar, eftersom jag efter mitt ryggonda har blivit lite orolig för vad alla lyft på jobbet ska göra med min kropp. Lika bra att försöka stärka upp så gott man kan! Jag är egentligen ingen älskare av just gymträning. Tycker att det går för långsamt, och att det är svårt att veta vilka maskiner man ska välja etc. Men jag vet att jag behöver mer styrketräning. Planerar att göra något slags schema för när jag ska gå till gymmet och vilka muskelgrupper jag ska köra. Plus försöka kombinera det med löpturer - och måndagens danspass. Känns nästan omöjligt just nu när det är så mycket på andra håll som ska göras... Får försöka ta det som det kommer, vecka för vecka, dag för dag. Lättare sagt än gjort dock. Nu sitter jag i alla fall här och äter en BestBar. Fick tips om den av en favorithälsobloggare när den var på extrapris - Tyvärr måste jag säga att den inte är supergod. Lite för mjölig. Men ändå helt okej, och precis vad jag behövde efter gymmet, rent näringsmässigt. Nu ska jag titta färdigt på ett avsnitt av 13 reasons why (Ny favo på Netflix!) och sen blir det bingen. Godnatt!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress