Sofias styrka

Upp över öronen
Andra dagen med riktigt dålig sömn i ryggsäcken. Börjar känna av att jag har väldigt mycket att göra just nu, och det påverkar min sömncykel direkt. Försöker varva ner tidigt på kvällen, så att jag ska vara så avslappnad som möjligt vid läggdags. Men just nu verkar det inte riktigt fungera. Blir orolig när jag känner såhär, då jag vet att det är en signal på stress. Försöker jobba på att planera och strukturera min tid, så att jag ska känna att jag har koll på läget. Det blir också svårt att få in träning när jag har såhär mycket att göra, plus att man ska försöka lägga sig i tid. Jag har ungefär 1,5-2 timmar att spela med efter middagen den här veckan. Då är det också svårare för mig att varva ner och komma till ro om jag har tränat precis före läggdags! Känns som att det får blir fokus på kvällspromenader den här veckan när jag har så fullt upp. Jag har dessutom fått jätteont i ryggen! Skulle behöva en massage eller tio.
 
När jag behöver stänga världen ute för en stund
Mallan

Dem där böckerna är suveräna när man behöver koppla bort omvärlden en stund! 👌🏻

Svar: Ja, det är dem verkligen! :)
Sofia

Sandra

Ta hand om dig. <3

Svar: Jag försöker <3
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress