Sofias styrka

Bakslag
Fick en kommentar ifrån en läsare som undrade hur det gick med allting, eftersom jag inte har bloggat på en vecka! Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har dragit på mig halsont sedan i mitten på veckan, så all energi har gått åt till att försöka kurera mig, så att det inte ska bli värre. Ingen bra idé att träna med inflammerad hals heller, så det har mest fått bli promenader under veckans gång. Visste att det skulle komma så småningom, brukar bli så när man väl börjar träna, att immunförsvaret blir lite skört i början. Men det byggs ju upp vartefter! Nu mår jag bättre, men idag har det bara blivit vila, då jag var på AW med jobbet igår och... Ja, ni kan tänka er själva hur mitt tillstånd varit idag, haha! Tog en tre timmars tupplur mitt på dagen, det säger en del. Är inte van att vara ute och festa halva nätterna längre, det tar på en mycket mer nu för tiden (mvh snart 27 bast). Ikväll blir det mellomys tillsammans med några vänner, och sedan tidigt i säng för att orka med en heldag i Stockholm imorgon!
 
Bild från gårdagens middag med kollegorna, som sedan gick vidare med drinkar hemma hos en av oss, och avslutades på dansgolvet nere på stan! Sjukt kul kväll, värt att vara lite trött för idag, haha!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress