Sofias styrka

I godan ro
Godmorgon gänget! Hoppas att ni alla har njutit av en god natts sömn. Själv har jag sovit som en sten, men vaknade en timme före väckarklockan och kunde inte somna om. Först blev jag lite sur och tvär, men sen kom jag på att jag faktiskt somnade klockan 21 (!!!) igår, så jag hade redan sovit i nio timmar... Så jag skulle nog överleva dagen ändå! Dessutom fick jag ju något värdefullt, som jag sällan får på vardagar annars; Tid att ligga och dra mig. Gud, så skönt det är! Då har morgonstund verkligen guld i mun. Nu kan jag äta frukost i lugn och ro, och passa på att slänga ut några ord i bloggen. Dagens frukost är blåbär och hallon som blandats med yoghurtkvarg, toppat med kakao och hallon granola från Paulúns. Inget tillsatt socker eller nå knepiga sötningsmedel. Rekommenderas starkt! Till det blir det kokt ägg, c-vitaminbrus och kaffe, såklart. Livets dryck!
Igår var jag iväg på mitt favoritpass för veckan; Dans Fusion. Så roligt, så svettigt, så underbart! Idag får vi se om det blir någon träning, ska träffa en kompis på promenad efter jobbet, så får se vad som hinns med. Blev lite besviken när jag såg att det hade snöat i natt, men det blir väl vad man gör det till. Önskar er alla en toppendag!
 
Bild från helgens frukost, typ samma fast med jordgubbisar istället för hallon och blåbär!
Longevity - en blogg om hälsa

Kul det lät med dans fusion
Själv kurerar jag en förkylning

Svar: Det är verkligen jätteroligt! Man blandar olika dansstilar/musikstilar i ett pass. Det kan vara allt ifrån jazz till hiphop!Åh stackare, verkar vara många förkylda nu! krya på dig!
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress