Sofias styrka

Solskenspromenad
Ni ska bara veta vilken tur jag hade! Precis lagom till min lunchrast, så började solen plötsligt att skina. Så jag bestämde mig för att ta dagens promenad då, istället för att vänta tills jag kom hem. Och det är jag så glad för, för efter en stund blev det grådassigt och blåsigt igen! Det var jätteskönt ute, och så härligt att få lite sol i ansiktet! Vi har ett elljusspår precis intill där jag jobbar, så det var perfekt. Fick jobba hårt dock, då det är ganska mycket branta backar och det var så snöigt och isigt, så man fick liksom "saxa" upp, som man gör när man åker skidor i uppförsbacke, haha! Kan tänka mig att det såg lite roligt ut, tur att jag var ensam. Bra träning för benen var det i alla fall! Nu ikväll ska jag ta lite före-bilder och mina mått, för att själv kunna se vad som händer med kroppen under den här tiden. Fast egentligen är det känslan på insidan som är det viktigaste för mig. Men kul att se stark och smidig ut också! Vad har ni för mål med er träning?
 
anannanland.blogg.se

Så fint!

Svar: Ja, så härligt när solen letar sig in mellan träden! :)
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress