Sofias styrka

Tummen upp
Puh! Vilken dag! Jobbat 6-15, sen drog jag direkt ut på spåret efter jobbet. Härligt att det börjar bli lite ljusare på eftermiddagen nu, kunde skymta solen på dagens promenad fastän klockan började närma sig fyra! Tack och lov! Sen hem, ta hand om tvätten ifrån tvättstugan, kirra middag, städa hela lägenheten och nu gjort färdigt ett skriftligt arbete för jobbet som jag hållt på med under veckan. Vilken kämpe jag känner mig som nu! Härlig känsla.
 
Appråpå kämpe, så var jag på gymmet igår för första gången på vad som känns som hundra år (I själva verket var det väl någon gång tidigt i höstas). Provade att köra deras skidmaskin som en del av min uppvärming - FY SATFLÄSK VAD JOBBIGT! Kom typ 600 meter på fem minuter, och då körde jag verkligen slut på mig, haha! All credd till er som gjort Vasaloppet alltså, vilka hjältar och hjältinnor ni är! I övrigt så körde jag lite olika överkroppsmaskiner. Har galen träningsvärk i magen idag, annars är det rätt lugnt. Imorgon ska jag förhoppningvis simma med en kollega efter jobbet. Ska bli kul! Nu ska jag ta mig ett litet kvällsmål och gosa ner mig framför Skam.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress