Sofias styrka

Julen varar än till påska!
Det är faktiskt nästan som julafton idag. En jävla massa snö, och så har jag öppnat paket. 
 
 
 
Jag har suttit och nött på samma telefon i många år nu, så det var verkligen dags för en ny! Och så passande att den kom på internationella kvinnodagen dessutom! Grattis till mig, jag är glad att vara född till kvinna! Och jag är också tacksam för alla andra fantastiska kvinnor som jag har eller har haft i mitt liv. Ni är värda mer än alla iphones i hela universum. Ni är faktiskt ovärderliga. Jag älskar er, systrar!
 
Idag mår jag bättre, så imorgon blir det äntligen tillbaka till jobbet igen. Saknar alla mina små kottar, och vad härligt det ska bli att komma ut ifrån lägenheten. Fem dagar sedan sist(!!) Se upp, världen, här kommer jag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress