Sofias styrka

Längtan
Herregud, vad jag längtar efter att träna. Jag hade ju för en gångs skull kommit igång, fått in träningen i mina rutiner, börjat se framsteg och så vidare! Det känns så tråkigt att behöva vänta. Förkylningens symptom kan se olika ut från dag till dag. Snuvan har hängt med hela tiden, vissa dagar har jag ont i halsen, vissa dagar hostar jag som en dåre (som idag) och ibland får jag även lite feber på kvällarna. Jag gick på danspasset i måndags för att jag ändå kände mig helt okej, men sen blev det värre igen efter det. Jag skulle ju vila idag... Meeeeen att vara sysslolös är inte min starka sida. Efter att ha suttit på balkongen en stund och läst ut min bok, så började jag plocka lite här hemma, och det slutade med att jag storstädade hela lägenheten. Skönt att få det gjort dock! Tänkte att jag skulle unnat mig hämtmat till middag nu när jag är ensam hemma, men så kom jag på att jag har hårrullar i, lite pinigt att gå ut med dem! Hemmafru deluxe idag. Så istället blev det rester från igår - Viltgryta med pressad potatis och grönsaker (recept här). Och nu tittar jag på min nya guilty pleasure; Dokumentärer om kvinnor som sitter i fängelse. Vet inte varför, men tycker det är jätteintressant!
 
Imorgon ska jag försöka hålla mig lite mer på mattan. Ska dock förhoppningsvis göra en utflykt med Stefan till ett av mina favoritställen såhär på våren! Ta med lite picknick och sådär ♥
 
Nystädat :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress