Sofias styrka

Ny bloggdesign
Okej, jag kom på en till bra sak med att vara sjuk; Man kan göra saker som man tänkt länge att man skulle göra, men som man inte hunnit med (förutsatt att dessa göranden kräver minimal fysisk ansträngning, obviously)! Som att exempelvis ändra design på bloggen. Har kört samma i flera år, men jag har ju faktiskt gjort en reboot på den här bloggen nu, så varför inte prova något nytt även utseendemässigt! Kommer väl fixa och trixa lite mer under helgen, men nu har jag i alla fall kommit igång. Börjar bli riktigt trött nu, så ska väl ta och knyta mig strax. Är förundrad över att jag orkat vara vaken såhär länge, med tanke på mitt tillstånd, samt att mitt undermedvetna tyckte att jag skulle gå upp kl 6 imorse, av någon outgrundlig anledning. Typ för att det blev ljust och för att min kropp är van att gå upp at the crack of dawn. Note to self: Köp rullgardin/persienner/mörkläggande gardiner. Nä, nu ska det bli skönt att krypa till kojs. Sov gott alla pigga partykatter, ses imorgon!
 
Bilden på bloggen är ifrån i somras när jag besteg mitt första berg! I sommar blir det flera!
Anonym

Hej Sofia!
Fin bild men bloggen är svårläst eftersom textremsan blir så smal. Krya på dig!
Kram från mormor

Svar: Åh, ja det har du kanske rätt i. Ska se om jag kan åtgärda det :) Tack för feedbacken, mormor! Kramar
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress