Sofias styrka

Avslutningsvis
Vilket semestermode jag har kommit in i! Vaycay deluxe! Fyra dagars ledighet har faktiskt gjort underverk. Jag har njutit till fullo av min lediga tid, och spenderat nästan hela helgen utomhus. Jag har verkligen laddat på med D-vitamin och haft riktigt roligt. 50årsfest, grillning, solat, haft picknick, strandhäng och träning. Nu såg jag att det skulle bli sämre väder framåt veckan, så då blir det nog gymträning snarare än löpning och powerwalks. Men det är bra, tycker om när man kan varva träningen lite! Men när det är fint väder så har jag absolut ingen lust att gå in i någon träningslokal, no sir.
 
Avslutar den här helgen med totalt slappläge i soffan. Till middag blir det pizza. En månad kvar, sen är sommarsemestern här! Nedan är bild ifrån min och Stefans picknick idag. Puss på er ♥
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress