Sofias styrka

Provsvar och långhelg
Igår var jag äntligen till läkaren för att kolla upp min ständiga trötthet. Provsvaren såg bra ut, hade bara något lågt B-12, så det ska jag köpa kosttillskott för. Troligtvis har jag något virus i kroppen som inte vill bryta ut, plus att läkaren tyckte att jag skulle prova allergimedicin för pollen. Så det har jag börjat med nu, och hoppas att det hjälper! Sen är det väl så att det drar lite i semestertarmen kanske. Det har varit ett sjukt intensivt år, och jag ser fram emot att få landa i en lång sommarsemester snart. Jag ska fortsätta att jobba med mig själv, med stresshanteringen, och med att ta hand om kroppen med bra mat och motion. Jag arbetar en del med affirmationer nu, då jag lyfter mig själv och min miljö med hjälp av att upprepa positiva påståenden för mig själv varje dag. Det gör faktiskt att stressen minskat en hel de senaste månaderna, och jag kan liksom se "klarare." Kan fokusera bättre också. Läs mer om affirmationer här.
 
Den här långhelgen kommer väldigt lägligt. Jag ska passa på att sova en massa, träna, fixa och dona hemma med sådant som jag inte har orkat under vardagarna m.m. På fredag ska jag på 50-årsfest också! Önskar er alla en fin långhelg ♥
Anonym

Detsamma till dig hjärtat 💖

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress