Sofias styrka

Svacka
Hej vänner! Nu har det gått ett tag sedan jag skrev sist. Beror på flera olika saker, men framför allt min trötthet. Jag har kommit in i en hälsosvacka. Är det äns ett ord? Vet inte. Men i alla fall, det innebär att jag inte mått sådär jättetoppen, vilket gjort att jag inte orkat tänka hälsosamt, inte tränat så mycket, och ätit sämre. Jag är fortfarande väldigt trött - alla tider på dygnet - och på tisdag ska jag äntligen till läkaren för att prata om vad det kan bero på. Gjorde provtagning i veckan, så jag hoppas nästan på någon form av järnbrist eller så, så att det är lätt att åtgärda. Det känns så tråkigt att man ska behöva spara all energi till att orka jobba, och när man kommer hem så kraschlandar man på soffan och orkar ingenting! Börjar nästan gråta när det är dags att göra middag, för att jag knappt orkar ställa mig upp. Jobba, sova, jobba, sova, jobba, sova. Nu känns det verkligen som att vara fast i ett ekorrhjul. På helgerna är det lite bättre, men får ändå dippar under dagen då det känns som att jag bara måste lägga mig ner - trots att jag sover 10-11 timmar på natten(!!) och det är inte normalt för mig.
 
Idag har jag i alla fall firat lillebrors 25årsdag för tredje gången! Det började förra helgen när vi firade honom och Stefan samtidigt med en gemensam fest. Firande nummer två var i fredags, då vi bowlade och åt middag på uteservering med föräldrarna. Och idag blev det fika med släktingar. Grattis igen lillebror! ♥
 
Mallan

Men vännen! ❤️
Du håller inte på att gå in i väggen va? 😳
Sånt gör så ont i pannan.
Nej, men hoppas verkligen att läkaren hittar vad som är fel, att det är något så enkelt som järn brist.
Ta hand om dig! 🌸

Svar: Var sjukskriven förra året för utmattning, men den känslan känner jag igen, och det var inte såhär..! Fått provsvaren nu, finns i mitt senaste inlägg :) Tack snälla!
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress