Sofias styrka

Design
Jag bestämde mig för att ändra designen på bloggen lite igen. Nu funderar jag bara på vad man ska ha för bild längst upp (header), då jag känner att min bergsklättrarbild inte riktigt passar i den ramen. Jag vill ha något som representerar mig och min utveckling, och inte bara är en selfie. Ska rota runt lite bland det jag har, annars får jag väl mecka ihop en photoshoot av något slag, haha! Kommentera gärna vad ni tycker om designen, om det är något som känns rörigt eller så. Ha en fortsatt fin lördag!
 
Mallan

Skönt med lite förändring. Jag ändrade också på min för ett tag sen. Känns skönt! :)

Headers är supersvårt. då det ska representera bloggen och dig själv liksom! AS SVÅRT!

Svar: Ja verkligen! Åh, visste inte att du hade en blogg, ska in och kolla :)
Sofia

Mallan

Haha, jag är inte direkt så där superaktiv. Men ibland händer det att jag kikar in och säger hej! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress