Sofias styrka

If you don't know - Don't worry
Älskade, älskade lördag! Började dagen med lite extra lyxiga äggsmörgåsar och en stor kopp kaffe. Strålande sol och klar himmel! Stefan och jag tittade på Farmen under frukosten. Realityserier kan ju vara lite fjantiga, men det påminner om min kära farmor som älskade att titta på det, hon satt där i soffan och skrockade åt alla deras tokerier.
 
Det blev en tripp till gymmet efter frukost, och vi drog med oss lillebrorsan också. Skönt med ett härligt styrkepass, efter att mest ha haft fokus på kondition under veckan. Körde en del tricepsövningar och sedan fokuserade jag på benen. Känns som att jag kommer ha riktigt tuff träningsvärk imorgon! Efter träningen blev det våffelkalas - Något jag har sett fram emot hela veckan!
 
Jag har haft en väldigt tuff vecka rent psykiskt, har haft en orosmoln hängande över mig, som sedan fick ett avslut igår eftermiddag. Så nu känner jag mig riktigt avslappnad för första gången på länge! Det är en sådan skön känsla att klara av något som man verkligen varit orolig över. Och sen inse att man varit orolig ganska mycket i onödan... Det är något som jag behöver sluta med, för min egen skull. För man kan aldrig förutse hur något ska bli ändå! Önskar er alla en fantastisk lördag!
 
Caroline

Vad gott med våfflor. :)

Svar: Supergott!!
Sofia

rememberthiis.blogg.se

gott med våfflor :D

Svar: Ja underbart :D
Sofia

Miss Baby Peaches

Gud vad gott!

Svar: Åh ja, jättegott!
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress