Sofias styrka

Fyra
"Det blev kväll och det blev morgon. Det var den fjärde dagen..." ...och jag är fortfarande sjuk. Suck. Fortfarande feber som ligger och gror, ont i kroppen och rosslar som en gammal gubbe. Men jag känner i alla fall att jag är på bättringsvägen, är inte lika trött och svag, halsonda är borta och näsan är inte längre helt genomtäppt. Men andfådd blir jag av minsta lilla, och känner att kroppen mest vill vara stilla. Jag hoppas och vill gärna tro att det räcker med en dags vila till. Det var länge sen jag längtade såhär mycket efter att gå ut, att få röra på mig, att få träna, att få GÖRA SAKER. Innan den här sjukan kändes det som att jag inte kunde få nog av att vila, att få vara hemma och mysa. Men nu räcker det, känner jag. Nu vill jag ut! Håll tummarna för att jag känner mig bättre imorgon! Hur mår ni?
 
 Bild egentligen orelaterad, ville bara ge lite motivation till dig som kanske behöver det!
 
Mallan

Krya på dig ❣️

Svar: Tack snälla! :) <3
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress