Sofias styrka

Rest my soul
Hej gänget! Vad jag är trött den här veckan! Det har absolut inte varit någon överdrivet jobbig vecka egentligen, men det känns bara som att jag skulle behöva vila en massa just nu. Igår tog jag därför en vilodag ifrån träningen. Idag är jag också jättetrött, men istället för att tvinga iväg mig själv till friskis när jag är såhär trött, så bestämde jag mig för att göra lite yoga hemma istället. På så sätt får själen också vila en stund och samla energi. Hur går det för er andra? Är det bara jag som är såhär senvintertrött? Idag var vi också på en låååång skogspromenad med barnen, så där fick man ju en del vardagsmotion också faktiskt. Två timmars skogspromenad - Det är 400 kalorier brända det! Inte konstigt att jag känt mig så hungrig hela dagen! Nu smaskar jag på varm fullkornstoast med kalkon på, en vindruvsklase och tar mig en kopp te. Fin tehållare va? Den är köpt på Disneyland Tokyo, fick den av min bror när han hade varit där!
 
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Jag är också väldigt trött den här veckan. :P
Skönt med skogspromenad och gott med te! :D

Svar: Det måste vara något speciellt nu när vi ligger mittemellan vinter och vår! Hoppas du haft en bra vecka ändå. Man får göra vad man kan för att fylla kroppen med positiv energi :) Typ gå till skogen och ta en kopp te till exempel då ;)
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress