Sofias styrka

Slut som artist
Vad en natt med dålig sömn kan göra alltså! Mådde bra imorse, men efter lunch sköljde allt över mig! Känner mig helt utsliten i kroppen, halsen svider, huvudet är tungt och känns som att det ska trilla av, är ömsom kall och ömsom varm... Känner mig sjuk igen. Hade längtat hela veckan efter att få gå på danspasset ikväll, men jag klarade helt enkelt inte av det. Kom hem vid fyra och har bara legat på soffan sedan dess och typ stirrat ut i tomma intet. Ätit mat nu i alla fall (som jag turligt nog förberett redan igårkväll, så det tog 10 min att laga) och tagit en dusch. Nu känns det som att jag skulle kunna gå och sova, men då lär jag väl vakna mitt i natten. Kunde inte sova igårkväll, låg bara och snurrade omkring. Blev hungrig. Sen blev jag mer hungrig. Sen blev jag så hungrig att jag inte kunde ignorera det längre - Gick upp och åt ett päron. Var vaken säkert ytterligare en timme, och väcktes kl 4 när Stefan skulle upp. Blev hungrig. Blev jättehungrig - Tog en riskaka. Somnade väl om ungefär 20 minuter innan väckarklockan skulle ringa. Nej, fy fan. Ikväll får jag ta mig ett ordentligt kvällsmål, för en sådan natt vill jag inte ha igen! Var ju fullmåne också, brukar sova dåligt då. Tur att jag har lite "sovmorgon" imorgon också, behöver inte gå upp förrän vid 7. Då blir det nya tag! Hoppas att ni andra haft en bra start på veckan ♥
 
Min nemesis
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress