Sofias styrka

Vilodag
Av någon anledning är jag alltid så SJUKT trött på tisdagar. Kanske är för att man hunnit jobba ett par dagar igen och fått mycket att tänka på som ska göras i veckan. Det har varit full fart framåt hela dagen, så idag fick det bli en vilodag ifrån träningen. Skulle gått en promenad på rasten, men blev inte så heller. Behövde sitta ner och andas med en kopp kaffe istället. Jag lyssnade på kroppen, helt enkelt. En vilodag utan varken träning eller promenad, tycker jag är absolut rimligt. Man kan behöva en dag när man fokuserar på att ladda batterierna. Jag önskar att jag hade ett badkar, hade varit nice med ett varmt bad.
 
Imorgon blir det dock andra bullar, då ska jag testa ett pass som heter Power Hour. Det ska tydligen vara olika styrkeövningar med medicinboll som man gör i högt tempo. Så det blir både kondition och styrka. Ska bli intressant att testa! Hoppas att ni alla haft en bra tisdag, och att ni är piggare än mig!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress