Sofias styrka

Dagens
Dagens bästa: Att äntligen få träffa min kära vän Annickas senaste tillskott - Fina Alvin ♥ Köpte filten som han har över sig till honom. Älskar mönstret och kvaliteten på själva filten, mjuk men rejäl!
 
Dagens sämsta: Betala 700 KRONOR för att en läkare skulle säga att mitt öga såg bra ut. Tydligen hade mitt frikort gått ut veckan innan mitt första besök (som de inte kunde se då) så fick betala 350 kr per besök. Hade kunnat sätta diagnosen själv att ögat var bra eftersom det inte känns ont/svullet/irriterat - GRATIS.
 
Dagens träning: 3,7 kilometer powerwalk/jogg. Hittade tussilago som jag var tvungen att fota! Vad glad man blir av alla dessa vårtecken!
 
Dagens käk: Silltallrik! Försöker få in mer fisk i middagsmenyn, och sill är så gott och så enkelt. Plus att jag köpte rökt lax då det var på extrapris. Lyxigt!
 
Nu har jag precis jobbat med lite planeringsarbete, och ska äntligen bara luta mig tillbaka i soffan och njuta av kvällen. Blir lite serier på tv:n och måla i min mindfulnessbok. Kram på er!
Mallan

Åh, han är så himla söt den lille filuren! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress