Sofias styrka

Post workout snack
Hej vänner! Precis kommit hem ifrån gymmet (Kors i taket, Kerstin!) och känner mig riktigt stolt över mig själv. Trots att det var MINST en månad sen jag var där sist, så kände jag mig faktiskt riktigt stark och det var ett skönt pass. På sistone har jag ju "bara" varit ute och sprungit - Men det var man ju inte så taggad på idag när regnet stod som spön i backen. Jag hittade på ett eget högintensivt pass med intervaller på gymmet. Jag körde först 10 minuter på löpbandet då jag ökade en nivå 2 minuter i taget. Sedan körde jag alla maskiner inne på cirkelgymmet, 2 minuter på varje. Det blev 26 minuter (13 maskiner alltså) så det blev en riktig genomkörare av hela kroppen! Och sedan 10 minuter stretch. Tycker annars att gym är ganska tråkigt för att det går så "långsamt", så det här passade mig bra. Efteråt kändes hela kroppen som spagetti, och anar en redig kommande träningsvärk. Nu sitter jag i soffan och varvar ner, äter ett litet kvällsmål bestående av nötter, en bit skinka och vattenmelon. Har fått dille på vattenmelon just nu, fy farao vad gott det är! Imorgon vankas det kurs i Stockholm, så nu är det bäst att jag drar och slaggar så att jag är pigg och alert imöra! Tack och hej leverpastej!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress