Sofias styrka

Efter regn kommer solsken
Jag har precis slagit mig ner i soffan för det traditionella söndagsslappandet framför Netflix. Ska börja titta på en serie på Netflix som heter 13 reasons why, som jag har läst om och som verkar bra. Jag har lämnat en ganska händelserik helg bakom mig nu, då jag har hunnit med både familjefika, lite tennisträning, inflyttningsfest, promenad med mamma och inhandlande av påskris. Är inte så mycket för pynt och sådant, men ett påskris tycker jag hör till ändå.
 
Efter promenaden med mamma idag, så slog jag på tv:n där de visade bilderna ifrån kärleksmanifestationen på Sergels torg. Fint att se alla människor samlas, hade jag bott i Stockholm hade jag alldeles säkert stått där idag också. Men jag var i alla fall med i hjärtat. Skönt att se hur mycket värme som ändå finns emellan oss människor, och alldeles extra skönt efter det hemska som hände i fredags. Det ger mig hopp! (Därav inläggets rubrik).
 
Nu ska jag bara vila mig i form inför veckan som kommer. Ikväll vankas det en enkel pastarätt till middag som passar bra för den här trötta kvinnan. Ett stort plus är också att mitt ryggonda inte känns av någonting idag! Önskar er alla en fin söndagskväll! 

Stefan på tennisplanen igår

Eftermiddagskaffe i solen idag! Dock blåsigt, därav filten.

Helgens unnande: Lösviktsgodis i fredags
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress