Sofias styrka

Fredag vs. Lördag
Åh vilken härlig kväll jag hade igår! För första gången på länge lyckades vi få ihop en träff med vårt gäng av barndomsvänner ifrån tiden vi alla bodde i Solbacka. Vi firade att vi ska få vår första bäbis i vår lilla "familj"! Min kära vän Hanna ska få en pojke i augusti, och vi firade henne med god middag och drinkar (alkoholfria) på TGIF Stureplan, och sen gick vi vidare för efterrätt och kaffe på Espresso house. Trots att vi sågs redan vid 17, så blev det inte hemfärd förrän midnatt. Härligt att få se dem alla igen och prata gamla minnen! Det är inte alltid lätt att få ihop det när vi alla lever så olika liv och på olika platser. Dock saknade vi Hannas storasyster som tyvärr fick avboka. Jag hoppas att vi kan få till en träff snart igen och att även hon kan vara med då! ♥
 
Idag ska jag göra absolut INGENTING. Det ska bli så himla skönt! Jag ska bara slappa i soffan, kolla på serier, spela lite the sims, kanske tar mig ut på en promenad för att köpa något att mumsa på bara. Har precis ätit en stor äggmacka och svept i mig typ en BALJA med kaffe. Dagens outfit ser ni nedan; Morgonrock och fluffiga strumpor. AMEN! Hur njuter du av den här helgen?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress