Sofias styrka

Påskafton
Vi firade in påskafton med pannkaksfrukost och äggjakt, sen tog jag mig ut i löparspåret. Det jag verkligen gillar med att bo här, är att det finns så många olika vägar man kan ta när man är ute och går/springer, så det blir aldrig tråkigt. Idag intervalltränade jag - 5 minuter powerwalk, 5 minuter jogg - på en 5-kilometersrunda. Kändes riktigt bra att komma ut och röra sig. Speciellt efter allt ätande och drickande igår, haha! Vi hade en jätterolig båtresa och gick sedan vidare ner på stan för ett par drinkar till efteråt. Nu ska vi strax i väg på helgens påskfirande nummer 2 hos Stefans moster. När vi firar våra högtider blir det mest sitta still och moffa i sig, så det gäller för mig att hitta lite balans och se till att få lite motion också mellan varven. Annars slutar det ofta med att jag blir jättedäst och/eller illamående för att kroppen blir chockad av allt man stoppar i sig. Vill hellre må bra när jag är ledig, så försöker tänka efter litegrann kring hur jag gör med mat och dricka. Önskar er alla en fortsatt fin påskafton! 
 
Michelle och Fredrik, min bror

Pappa och mamma

Jag och min älskling ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress