Sofias styrka

Kickstartat helgen
Hej alla glada! Hoppas ni haft en bra helg hittills. Jag började helgen med att sova 10 timmar (Amen!), och imorse var jag på ett jympapass på friskis. Kände mig grymt hurtig! Jag har haft galet mycket träningsvärk sedan onsdagens PowerHour-pass, men efter lite massage igårkväll av min kära sambo, så kändes det betydligt bättre idag. Så nu kändes det bara skönt att kötta på lite! I alla fall, om ni hatar att träna ben på gymmet, så kan jag rekommendera att köra Powerhour istället. Helskotta mig, vad jobbigt det var! Kommer definitivt köra igen.
 
Nu har vi precis kommit hem från en middag med några vänner, och efter all träning som gjorts denna vecka kan jag nu med gott samvete ladda på med gottigheter inför kvällens mellomys. Försökt tänka på att äta mat med låg fetthalt under dagen, för att kunna unna mig lite extra ikväll. Kunde inte bestämma mig för lösviktsgodis och chips, så fick bli lite av både och, hehe. Önskar er alla en härlig kväll!
 
 
Anonym

Hur går det med hälsan och bloggningen? Nu har det gått en vecka sedan sist.

Svar: Hej Anonym! Jag har tyvärr blivit förkyld och därför har det inte blivit av med något bloggande. Nu kommer ett nytt inlägg idag, så håll ut! :)
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress