Sofias styrka

Målet i slutet på tunneln
Kära läsare. Jag har haft en minst sagt skitdålig vecka. Därav inget bloggande. Jag har ställts inför många svåra frågor kring mitt professionella liv, som jag ännu inte har hittat svaren på. Är jag inne på rätt spår? Vill jag fortfarande det här? Kommer jag kunna bli lycklig om jag fortsätter? Vad kan jag göra annorlunda? Det kommer krävas en del reflektion framöver, behöver se över mina möjligheter. Kanske att de här känslorna försvinner, kanske är jag bara inne i en sådan period där jag tänker för mycket.
 
Tyvärr har detta även gått ut över min hälsa. Jag har börjat sova sämre. Har tydligen börjat med en ny grej, där jag ligger och sparkas i sömnen. Stackars Stefan! När jag inte mår så bra, börjar jag också äta sämre. Bryr mig inte lika mycket på samma sätt - och det gör ju inte saken bättre, att peta i sig en massa skräp! MEN jag har i alla fall hållt i träningen. Dans, gym, löpning och imorgon blir det nog yoga. Jag hoppas att det här snart ska vända, jag får försöka fokusera på det som är bra istället! Som att jag precis haft min snabbaste löprunda hittills det här året! 3 kilometer blev det. Jag har satt upp ett nytt mål - Att orka springa en halvmil i sträck innan Kristi Himmelsfärd. Det är ungefär 3 månader kvar, det känns som ett uppnåeligt mål, men som ändå kräver en del träning. Håll tummarna för mig nu! Hoppas det går bra för er andra, att ni jobbar på med er egen hälsa och kämpar på!
 
Joggingtur genom skogar och vid öppna fält
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress