Sofias styrka

Måndagspepp
Hallå vänner! Hoppas att ni haft en bra start på veckan! Jag lämnar en väldigt lugn helg bakom mig, vilket känns skönt. Det är inte ofta jag tar mig tid att bara vila, så det var behövligt. Jag avslutade min helg med ett yogapass på söndagskvällen. Det var ett bra pass med lite meditation och kroppsscanning (när man går igenom olika delar av kroppen och känner in hur man mår, kan man säga) och det kändes väldigt skönt och behagligt. Och så lite solhälsningar på det. Perfekt för min träningsvärk efter fredagens simning, då fick kroppen sträcka ut sig ordentligt! Idag var det dock inte lika lugnt. Fullspäckad dag på jobbet, sen drog jag iväg efter middagen på ett danspass! En stor förändring på dansen, märkte jag (jag gick ofta på detta pass tidigare) var att jag fortfarande blir lika svettig och får flås, men jag blir inte alls lika andfådd och trött som tidigare. Utveckling, kallar vi det, jajemän! Jag älskar att börja veckan på dansen, då man får extremt mycket positiv energi och har riktigt roligt. Hur börjar ni helst er vecka när det kommer till träning, och varför?
 
Nya träningsskorna fick komma ut och lufta sig på dansen också. Det blev ett par Reebok, grymt sköna och lätta, perfekt för dansträning!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress