Sofias styrka

Minus på vågen
Hej gänget! Sorry för dålig uppdatering den här veckan, har haft fullt upp både på jobbet och hemmavid, så tiden har inte riktigt funnits. Hoppas på en lugnare kommande vecka! Jag har i alla fall fortsatt med mina dagliga promenader, och igår när jag vägde mig, så visade det sig att jag gått ner 1,5 kilo på de här lite dryga två veckorna sen jag började. Det har inte varit mitt mål, men en inte helt oväntad påföljd nu när jag motionerar mer och äter bättre. Dock börjar det bli dags att inte bara konditionsträna, utan faktiskt börja bygga muskler också. På onsdag när lönen kommer in, då ska jag köpa träningskort på Friskis. Har också pratat med en kollega om att börja simma tillsammans, så kanske blir ett klippkort där!
 
Det var så härligt på min morgonpromenad idag, för det kändes att solen faktiskt har börjat värma litegrann ändå. Med hopp om våren!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress