Sofias styrka

Musik eller inte musik
.. Det är frågan! Jag har själv en förkärlek för att lyssna på musik när jag tränar, SPECIELLT om jag är ute och går eller springer. Min pappa vet jag kör "au natural" när han springer (inte naken alltså, men utan musik) men jag blir lite... uttråkad då. Eller rättare sagt, musiken hjälper mig att bli mer peppad på att träna! Hade glömt hörlurarna hemma häromdagen när jag var ute och gick på lunchrasten. Kändes som att rundan var mycket längre än vanligt då! Kanske är ett tecken på att jag borde öva på att koppla bort lite i och för sig, att inte alltid behöva ha ljud omkring mig... Hur brukar ni göra när ni tränar? Vilket föredrar ni - och varför? I alla fall - Här kommer mina topptio träningslåtar just nu!
  • Hailee Steinfeld - Love myself
  • Rihanna - Work (Bad royal remix)
  • The Darkness - Growing on me
  • Fergie - A little party never killed nobody
  • Destinys Child - Bootylicious
  • Britney Spears - Work bitch
  • The Ark - One of us is gonna die young
  • LMFAO - Sexy and I know it
  • Caesars - Jerk it out
  • Rebecca & Fiona - Bullets
Igår var det tulpanens dag, men jag glömde bort att köpa då, så jag köpte mig två buketter idag istället. Och hjälp vilken vårkänsla jag fick i kroppen! Tänk när träden börjar knoppa sig, solen värmer, första dagen utan vinterjacka, känslan av att slippa vara rädd att slå halvt ihjäl sig när man går ut och går. För min del får det gärna bli vår så snart som möjligt. När det blir barmark igen ska jag ge mig ut och springa, inte bara promenera!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress