Sofias styrka

Om det är ett skämt så är det inte roligt
Lite kli i halsen igår fick mig att tänka på att jag inte varit sjuk på så länge. Tjohej, skriver inlägg om detta. Vad tror ni händer? Jo, kliet i halsen gör ont idag. Jag fryser. Jag är täppt i ena näsborren, rinnig i den andra. Varit iväg en stund idag för att fira Stefans mammas födelsedag, och då var det rätt lugnt, men har bara känt mig sämre sen vi kom hem. Ingen feber, men mår inte alls okej. Ingen träning blir det heller nu då. Får spendera resterande tid i helgen med att ligga stilla och kurera mig, och hoppas att det inte blir sämre. Och så mensvärken ifrån helvete på detta. Ni kan riktigt se framför er hur jag virar offerkoftan runt mig, va? Ska försöka få till en positiv spinn på detta...
 
... Jag kommer bli snäppet snyggare efter all skönhetssömn jag lär få. Eventuellt? Får chans att komma ikapp på några serier. Tid att nå nya ambitionsnivåer med min familj på The sims 4. Kanske? Började i alla fall dagen med en kickass frukost full med vitaminer som kanske kan hålla tillbaka det värsta med förkylningen. Min nya favorit till frukost är jordgubbar och vindruvor som blandas med yoghurtkvarg och naturella cashewnötter! Håll nu alla era tummar på att jag kryar på mig snabbt  som attans! Hur mår ni? Nice eller bajs? Kanske någonstans mitt emellan?
 
Sandra

Det är min favvofrukost med!! :D

Svar: Så gott! Cashewnötterna var en inspiration ifrån när ni bodde över hos oss senast, såg att du hade det på filen då. Supergott ju!
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress