Sofias styrka

Vänner x3
Idag har jag trotsat det vidriga icke-vinter-vädret 3 gånger. Att ge sig ut i regn, blåst och några få plusgrader är ingen drömupplevelse annars, men idag hade jag just 3 saker som gjorde det värt det; Först en cykeltur ner på stan där jag fikade med en föredetta kollega. Vi har alltid lika kul ihop och massor att prata om. Saknar henne verkligen på arbetsplatsen, så det var roligt med ett "catch up"-möte med henne. Sedan cyklade jag hemåt för att bara en stund senare ta mig ut för en promenad med nästa vän. Vi har känt varandra sen mellanstadiet, och hon har varit en stöttepelare för mig sedan dess. Vi försöker att träffas ungefär en dag i veckan. Efter ungefär 1 timmes promenad med henne, så gick jag hem för att duscha och äta middag. Efter maten var det direkt iväg på nästa träff, då cyklade jag iväg för att möta upp en f.d. skolkamrat och snart blivande kollega! Vi tog en 1,5 timmes promenad trots spöregn och det var så skönt att träffas och prata med henne som alltid.
 
Nu kan jag luta mig tillbaka i soffan för resten av kvällen, efter en positiv och händelserik dag. Det blir Stranger Things (inga spoilers tack, är bara på säsong 1!!) på Netflix och chokladglass till det. Någon som har något annat serietips förresten? Önskar er alla en fin kväll!
 
 
Anna

Kan verkligen rekommendera Orphan Black på Netflix :) annars är West World från HBO grymt bra också om du inte redan sett den (finns dock endast en säsong än så länge) :)

Svar: Åh nej jag har inte sett någon av dem! Tack snälla för tipset! Alltid kul att ha någon bra serie på vänt när andan faller på ❤️
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress